Кредитування
GM GROUP співпрацює з провідними банками України, що дозволяє нам запропонувати для вас найкращі умови кредитування. У нас ви можете оформити авто на виплату від автосалону без зайвих турбот, а також ми допоможемо вам з оформленням всіх необхідних документів і вибором оптимальних умов оплати.
Необхідні документи для подання заявки на розгляд в банк
Фізичним особам - підприємцям
1. Заявка Позичальника для отримання кредиту.2. Паспорт Позичальника та паспорт дружини / чоловіка Позичальника (якщо Ви одружені).3. Документ щодо реєстраційного номеру облікової картки платника податків Позичальника та дружини / чоловіка Позичальника.4. Свідоцтво про Шлюб (розірвання шлюбу) у разі наявності.5. Довідка з місця роботи (основного та за сумісництвом) із зазначенням посади, нарахованого й фактично отриманого доходу Позичальника за останніх 6 місяців, завірена печаткою підприємства та підписом керівника /директора підприємства і гол. бухгалтера.6. При необхідності, документи, які підтверджують інші доходи Позичальника (за наявності доходу не за основним місцем роботи).7. Рахунок-фактура з автосалону.8. Інші документи на вимогу Банку (в т.ч. документи, що підтверджують фінансові та майнові зобов’язання Позичальника при їх наявності (кредитний договір/договірзастави та довідка з Банку про розмір наявної заборгованості станом на дату розгляду)).9. Податкова декларація платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за відповідні звітні періоди з відміткою ДПІ.10. Виписка по рахунку ФОП за останні 12 місяців.* Зверніть увагу: присутність чоловіка або дружини на підписанні кредитної угоди в банку є обов’язковою.
Юридичним особам
1. Заявка на отримання кредиту за встановленою Банком формою.2. Згода Клієнта на збір та на обробку персональних даних, засвідчення, гарантії та зобов’язання, пов’язані зі згодою на обробку персональних даних за формою Банку.3. Згода Клієнта ММСБ на розкриття банківської таємниці за формою Банку.4. Офіційна фінансова звітність Клієнта: Для фізичної особи – підприємця - податкова декларація – платника єдиного податку або Податкова декларація про майновий стан ідоходи (якщо фізична особа - підприємець використовує загальну систему оподаткування) за останній звітний період. Для юридичної особи - форми №1 (Баланс)та форми № 2 (Звіт про фінансовий результат) річної звітності за останні 2 роки та квартальної звітності за останній звітний період поточного року і аналогічний періодпопереднього року (в разі подання поквартальної звітності) Клієнта.5. Для юридичної особи - розшифровки на останню звітну дату та останній звітний рік: дебіторської заборгованості, кредиторської заборгованості, рядку 2000, 2010, 2120,2250, 2515 форми 2 «Звіт про фінансові результати» або розшифровки рядків 2000, 2050, 2120, 2240, 2180, 2270 для форми (2-м) «Звіт про фінансові результати».6. У випадку належності Позичальника до групи пов’язаних контрагентів /групи під спільним контролем (далі – ГПК) – консолідовану звітність ГПК із коригуванням виручки, собівартості, дебіторської заборгованості, кредиторської заборгованості, іншої поточної дебіторської заборгованості та інших поточних зобов’язань на внутрішньо групові розрахунки та заборгованості.7. Розшифровки кредитного портфелю станом на дату звернення щодо отримання кредитних коштів із зазначенням інформації щодо якості обслуговування кредитних зобов’язань.8. Довідка Клієнта про рух коштів по рахункам за 6 місяців (для Клієнтів, що провадитьсвою основну діяльність в галузі сільського господарства – 12 місяців).9. Довідка Клієнта, що включає інформацію про: стан основних засобів Клієнта (відсутні/наявні їх пошкодження в результаті бойових дій, достатність наявних основних засобів для здійснення господарської діяльності), діючі договори про надання Клієнту поворотної фінансової допомоги та його заборгованості за ними і строки їїпогашення.10. Для Клієнтів, що належать до агровиробників – довідка Клієнта, що включає інформацію про кількість земель в обробітку Клієнта ММСБ, строки їх оренди, показників урожайності за останні повні 2 роки в розрізі культур, стан посівів (кількість землі, агрокультура, поточні та планові витрати), залишки готової продукції та запаси Клієнта.
Лізинг
Фінансовий та оперативний лізинг легкових та комерційних автомобілів
Фінансовий лізинг
Це один з інструментів придбання нового автомобіля, всі питання по якому вирішує компанія-лізингодавець, в тому числі реєстрацію нового автомобіля, страхування та врегулювання страхових випадків та технічне обслуговування. Замість декількох договорів при покупці в кредит (банківського обслуговування, кредитного договору, страхування, сервісного обслуговування, застави майна, тощо.) підписується всього один договір з лізинговою компанією, яка приймає на себе всі турботи по вашому авто. Після виплати останнього лізингового платежу за договором лізингу Клієнт стає власником автомобіля.
Оперативний лізинг
Відрізняється від звичайної оренди автомобіля терміном дії оренди. Тобто покупець отримує автомобіль в довгострокову оренду, в зв’язку з чим отримує значну знижку в ціні, в порівнянні з орендою короткостроковою.
Переваги лізингу
- Фінансова безпека, адже предмет лізингу не може бути предметом обтяжень- Отримання податкового кредиту з ПДВ на повну вартість автомобіль- Всі витрати по володінню чітко фіксуються на кілька років вперед.- Економія часу та ресурсів при купівлі, реєстрації та обліку- Вам не доводиться заморожувати обігові кошти- Лізингові платежі відносяться на собівартість
Страхування
Ваші переваги з КАСКО від GM GROUP
● Ремонт у офіційного дилера з оригінальними запасними частинами.● Гарантія ремонту Вашого авто за страховими випадками протягом дії договору КАСКО є той факт, що GM GROUP виступає гарантом виконання зобов'язань перед клієнтами страхових компаній - партнерів. ● Необмежена кількість звернень за страховими випадками протягом дії договору КАСКО.● Принцип «Єдиного вікна». Укладання договору страхування КАСКО, врегулювання страхових випадків, ремонт автомобіля - все це відбувається на території наших дилерських центрів.● Можливість віддаленого врегулювання страхового випадку дозволить заявити про збиток без відвідування офісу страхової компанії.● Цілодобова інформаційно-консультаційна підтримка, виїзд аварійного комісара на місце страхової події в разі потреби.